środa, 3 grudnia 2014

Może było warto?
Dla kilku chwil szczęścia
poświęcić część serca.
Teraz i tu
to nie ma już znaczenia.

 Witam wszystkich
i każdego z osobna.
To pierwszy blog mojego autorstwa, który od początku do końca poświęcony będzie... w sumie to jeszcze nie wiem dokładnie czemu.
Znajdziecie tu trochę moich autorskich wierszy, odrobinę muzyki
i sporą dawkę emocji.
To co? Zaczynamy naszą międzyplanetarną podróż?
Just do it!
~*~
Wypatruję wszędzie twych oczu, by znów móc oddychać.
By czuć, to co czułam, gdy byłeś przy mnie.
Twoje imię na moich wargach drży,
a twarz przed oczami lśni,
gdy powieki przymknięte zmuszam do snu.
Teraz nie ma już nic
...
 Moje serce w agonii stęka.
~*~
Co teraz? Pytam.
Co, gdy pojawił się ktoś
całkowicie inny,
ktoś odmienny, wyjątkowy i magiczny.
Zauroczona, pytam co zrobić mam?
Gdy serce rozdarte na dwa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz